Wednesday, February 11, 2009

~cam2 hal~

aduiyai~

di pagi hari lagi aku da jem. xbole buat exam.bkan maen ssh lain exam dan mungkin aku yg xmembaca sgt pon. kalo bace pon bkan msok sgt.dengan ad masalh macam2. tp xpe.. lumrah idup ad masalah kan. sume org ad masalah. td pagi td ad membe kol.. na jmpe.. ad hal penting kateny.. pe bende lak dea neh.. buat saspen je.. nape lak aku cam xde mood je.. sabot pale otak..cam ne na selesaikn masalah.. samalam si dia kol.. bergayut la kejap.. xbole lame.. na stad.. mujo la si dia memahami.. aku bgga ad si dia.. sgt memahami.. ad satu lai prob.. xde idea!!!! tarikh yang penting da dkat.. aku bukan masudkan valentine eh.. xmaen la sambut valentine neh... mengarut je~~ valentine bkan cre untuk menunjukkan perassaan sayang.. cam2 care lagi na menunjukkan perasaan sayng.. mggu neh sgt bz.. ad 5 test beb~!! tp perlu menempuh dengan hati yang terbuka.. kate orang pakse rela.. hehe.. perjalanan mggu neh xbrape na baek la.. sbb banyak liku2 kehidupan menempuh.. ayat da macam prof bakat kreatif aku je.. huhu.. mggu neh aku kne blik sbb ad hal family skit.. mujo la bapak aku rjin na mengambik aku kat cni..xpyah membazir na bli dwet tiket.. hehe.. ap bende lagi eh aku na tulis.. aku pon da tatau na tulis pe neh~

pe2 hal pon~
idup kne la teruskan~
bese la idup ad masalah~
kalo xde masalah baik xpyah idup~
teruskan kehidupan neh~

0 cerita:

Post a Comment